Meyra64 İlk defa bugün kızım toplam 240 Cc lik mamayla duruyo aşırı derecede bitirdi bugün 20 aylık hiç bi zaman böyle olmadı bu ikinci postum gören bilgilendiren olur inşallah neden olur😭
Sevvl Meyra64 benımkıler yasına girecek ikisinden dr 120 den fazla görmeedim ek gıda desen asla yok birik durumdayım anneliğin en zoru ne derler ya hamılelık, lohusalık, doğum, bana sorsalar el gıda derim bittim ben ya
Ayla3663 Ben supraytın veriyorum bı çay laşığı gece uykusunda sabaha kadar uyuyor uyandığında açlıktan ne versem yiyor
Ayla3663 Ne kadar iyi kötü bilmiyorum ama iki yaş altı çocuklara verilemez yazıyor ama ne yapalım yemiyo mecbur bir çay kaşığı verdim
Ayla3663 Meyra64 süt içmiyor hiç benimki sadece anne sütü dün gece verdim uyudu sabah uyandı şehriye çorbası yoğurt verdim sonra hero beybi kaşık maması verdim yedi sonra yine şehriye çorbası patates ezmesi yoğurt verdim onuda yedi uyudu uyandı sebze ezmesi yaptım onuda verdim yedi şuan yatı uyansa mamasını verecem sabaha kadar uyusun
Meyra64 Ayla3663 ya bence verdirme bir daha Allah korusun geri dönüşü olmaz çok küçükler daha 2 yaş a göre
Sevvl Ayla3663 ne yaparsanız yapın yemeyen çocuk yemıyor benim denemediğim bebek attığı kalmadı anam babam usulü vereyım dedim onuda yemediler hersey ya hersey yok 11 ay 15 günlükler 8.500 8.100