Snglkargc_0107 Kızlar bebeğim 7 gündür kabız doktor fitil verdi ama 2 kere yapmayı demedik kendini çok sıktığı için fitil geri çıktı önerisi olan var mı çok ağlıyor yaparken
damlabahar Snglkargc_0107 önce iyice zeytinyağıyla yağlayın kolay girsin bacaklarını kaldırıp direk koyuyorum sonra ittiriyorum 2 3 saniye sonra gittiğini görünce bacaklarını indiriyorum çıkmasın diye
minniks Snglkargc_0107 iki parmgınla poposunun kenarından deligi biraz actır fitili koy hemen sık poposunu hareket ettirme biraz kalsın oyle bezini kapat sonra
Snglkargc_0107 damlabahar bizde aynı yapıyoruz ama çok sert galiba kakasi ıkınıyo sikiyo kendini dışarı atıyor çok çaresiz kaldım
minniks Snglkargc_0107 tam iceri sokamıyomusun acaba peki fitili cıkarttıktan sonra kakasını yapıyomu benim kızımda bazen cıkarttırıyodu ama hemen kakasını yapıyodu
Liyaayse Snglkargc_0107 o zaman çok sertleşmiş canım ya çok canı acır ona en iyi lavman yapılması lazım bu şekilde yapması çok zor canı yanar malesef
minniks Snglkargc_0107 kakasını yapana kadar gunde 1 tatlı kasıgı zeytinyagı icir o zaman bide kulak cubugunu zeytinyagına batır poposunu uyar onunla icine sokma yalnız
Bibebek_ Snglkargc_0107 portakal yerse portakal yedir bide hipp in mor erikli maması var o da işe yarıyor kayısı suyu verebilirsin. Fitil olarak ne kullanıyorsun? Gliserin kansuk var fitil. Yarım yarım yapıyorsun ısıyı görünce eriyor uygulaması daha kolay
minniks Snglkargc_0107 ıkınmaya basladıgında bacaklarından tut tuvalete tutar gibi oturt kızım kabız oldugunda bunları denerdim baska bisey aklıma gelmiyo
gunes0312 Snglkargc_0107 lavman bebeğime 2 aylıkken yapıldı hiç sesi bile çıkmadı ve 10 dk içinde yaptı için rahat olsun
Liyaayse Snglkargc_0107 hayır acıtmıyor en azından çocuk rahatlar benim kızım 15 günlükken yapmışlardı. Bu şekilde fitille zorlarsanız çocuk daha çok acı çeker sertleşmiş çünkü
Snglkargc_0107 Bibebek_ evet ama biz mi beceremedik bilemedim portakal yedirmedim fayda ediyorsa bi denerim herseyi denedim yoksa