sehpayacarpanserceparmak_ Ben kullandım bi 5 sene önce falan. Bol bol su içmen ve direkt güneş ışığına maruz kalmaman gerekiyor. Güneş kremi sürmeden asla dışarıya çıkma. Kullandıktan sonra ilk zamanlarda tüm iltihabı dışarıya attığı için suratında büyük büyük, belki de her yerde sivilce göreceksin sakın korkma ve sakın onları sıkma. Ben sıktım ve maalesef yüzümde çok aşırı olmasa da delikler oluştu. O büyük sivilceler kendiliğinden kuruyup tamamen dökülecek ve suratın temizlenecek.
Bende biraz da ödem yapmıştı, onun için de su içmeyi kesinlikle ihmal etme. Bu dediklerimi yaparsan kullanmanı kesinlikle öneriyorum.
Dipnot: Kan değerlerine baktırıp öyle kullanman gerekiyor ilacı, rastgele vermiyorlar bilgin olsun.