sehpayacarpanserceparmak_ bende nerdeyse 10 yıl önce kullandım en belirgin yan etkisi kuruluktu dudaklar için blistex medplus kullandim daha iyisi yok bunun uzerine cebimde gezdiriyordum onun dışında biraz sinir stres gerginlik hissi veriyor. Evet ilacin diger yan etkisi karaciger de yaglanma ama bu herkeste olan bisey degil. Her ay gidip kan veriyordum doktorum degerlerime bakip ilaca devam ettiriyordu. 6 ay kullandım kiloya gore hesaplaniyor ne kadar mg kullanacaginiz. Ben iyi ki iyi ki kullanmışım diyorum 10 yıldır mis gibi cildim ay da yilda bi tanecik nokta seklinde sivilce cikar yani 10 yilda 10 tane sivilcem cikmamistir oyle diyeyim. Her dustan sonrada bebek yagiyla heryerimi yağlardım. Birde goz kurulugu oluyordu bende onun icinde damla kullanıyordum arada. Aklima gelenleri yazmaya çalıştım merak ettiğiniz baska bisey varsa sorabilirsiniz 😊