fatma_58 yarın a 101 e sleepy bionatural geliyor ben doğduğundan beri gündüz sleepy gece prima kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım , kız yada erkek bebekler biraz farklı oluyormuş sozdırmakta benim erkek o yüzden bezini bağlarken kenarlardan tam kapatmaya özen gösteriyorum ,denemek isterseniz sleepy bionaturaline bakabilirsiniz