Kızlar 4 aylık bebeğim var ve 3 numara bez kullanıyoruz ama artık kullandığımız bezden memnun değilim çünkü bebeğim kakasını azda yapsa çokta yapsa bezin kenarlarından sızdırmaya başladı ve değiştirmek istiyorum ama bi yandanda korkuyorum pişik olur diye bilmiyorum ne yapıcam önerebileceğiniz iyi bir bez markası varmı tecrübeli anneler.