Noname21 her özel özel değil maalesef 3 tane çocuğum var.. ilk çocuğumu hep özelde okuttum.. ikincisini sessiz diye anaokulunda özele verdim.. sonra devlete verdim.. daha memnun kaldım.. ilkokulu devlette okudu. Ortaokulda özele verip pişman oldum.. üçüncü çocuğum kreşte 30 aylık başladı devlet almadı. Özele verdim. Ama seneye devlete vereceğim… ve devlette devam ettireceğim… özeller para tuzağından başka bişey değil hiç bir eğitimleri yok…