Merhaba anneler, size bir sorum olucak, 34 aylık bir kızım var, bundan 6 ay önce bir özel kreş deneyimimiz oldu, 3 hafta alışması için denedik ama gitmek istemedi hergün ağladı şiş gözlerle döndüm eve ve üstelikte okul diince çocuğumda travma oldu gitmek istemiyorum diye ağlıyor. Hem kötü deneyimimiz hem de kreş fiyatlarının çok artmış olması sebebiyle devletteki anaokullarının 3 yaş gruplarına çocuğu giden varsa fikirlerinizi paylaşır mısınız?