momysskaan bir tane soğan yağda kavuruyorum 2 demet ıspanağı ince ince doğruyorum soğanla beraber kavuruyorum üzerine bir bardak pirinç ekleyeip su ekliyorum pirinçler piştikten sonra altını kapatıyorum. 3 yaşındaki oğlum öyle içiyor 6 aylık bebeğime de tabağa alıp 1 kaşık zeytinyağı ekleyip robottan geçiriyorum hafif pütürlü kaliyor öyle veriyorum çok güzel tadı ve harika süt yapıyor