Deletedmom_110 momysskaan bütün çorbaları çocuklarım severek yiyor somon çorbası da dahil 🌸 kızımda yemekte zorlanıyorum bugün kıymalı domatesli bakla yaptım Allah yedirene kadar 🤣🤣
ilkaay0 momysskaan cennet çorbası da yapabilirsin. Bende buradan görüp yapmıştım oğlum çok beğenmişti. 🌸 tarifiine youtubeden bakabilirsin
Emily37 momysskaan tarhana,yayla,sebze,tavuk,mercimek,şehriye çorbası yapıyorum ve hepsini genelde severek tüketiyor.16 aylık çok şükür yemek seçme huyu yok ne versem yiyiyor maşallah🧿🧿🥰
Emily37 momysskaan benim bu ikinci bebeğim canım.ilkim iştahsızdı 15 yaşında hala iştahsız.Maşallah buda tam tersi çok şükür.yiyen çocuk kolay olur derlerdi gerçekten öyleymiş.Biz tadım sürecini bitirdikten sonra evde ne pişiyorsa ondan verdik hiç ona ayrı yemek yapmadım.Biz zaten ailecek tuz şeker tarzı şeyler kullanmıyoruz.bizimle yedi yemeklerini hep hiç ayrı yemek yedirmedim.böyle böyle alıştı gitti.bir süredir kendi yemeğini döke saça kendisi yiyiyor ki tavsiye ederim bunu.bırak döksün batırsın ama kendisi yesin.işte o zaman iştahlı bir bebek oluyorlar
maygirl momysskaan napalim buda yeterli Tarhananin icine makarna sehriye kiyma balkabagi oatates icine karistiryorum bunlari onlarida yiyor o şekilde
_Goktugunannesi__ momysskaan Tarhana çorbası Tavuk çorbası Mantar çorbası Yayla çorbası Şehye çorbası Mercimek çorbası
_Goktugunannesi__ momysskaan arpa şehriye yapıyorum tavuk sulu oğlum 19 aylık herşeyi yiyebiliyor artık