ArvenMom arzu343437 evet altında son kullanım tarihi yazar zaten ben çok trendyoldan toplu mama sipariş etmiştim
SerenAlya Bende Sma Comfort kullanıyorum kabızlığa çok iyi geldi ben çok memnun kaldım en kaliteli ve besin değerleri en iyi mama olarak görüyorum
elira arzu343437 kabızlık olmadı fakat biraz gaz sancısı oldu. 2 güne geçmişti. Bu mamayı doktorumuz önermişti. Doktor kabız ve rahat tuvaletini yapamayanlara öneriyorum demişti. Bizde gerçekten çok rahatladı bebeğim.
nurrr126 arzu343437 canım gazlı bebek çok zor bilirim bize sadece biogaia iyi gelmişti ama 3 buçuk aydan sonra düzeliyor gazı kendi çıkarıyor
arzu343437 newmom23 merhaba comfort u denedim canım. Gaz ve kabizlik yapmadı ancak bebeğim tadını pek beğenmedi sanırım yavaş yavaş içti ve birazını kustu :(. Devam ederse Hipp e dönerim suanlik böyle :)
arzu343437 elira Saolasin bende denedim iki gün oldu gaz ve kabizlik yapmadı ama bebeğim tadını sevmedi yavaş içti hemde biraz kustu denemeye devam edicem
zynpdyg arzu343437 Ben de kızıma comfort kullanıyorum mamaya geçtiğimizden beri neredeyse 4 aydır kullanıyoruz doktorumuz direk onu önermişti gaz ve kabızlık yapmadığı için. Eczanelerde bi tık daha pahalı biz o yüzden e-bebek, getir den alıyoruz.