arzu343437 Merhaba sma optipro bizde kabizlik yaptı.ama bu marka anne sütüne çok yakınmış. Sma comfort olanını da denemek istiyorum ama hiç bi markette bulamadım. Nerde satılıyor bu mama ? Kullanan var mı
ArvenMom arzu343437 e bebek getir büyük trendyol hepsiburada ve eczaneler de satılıyor biz kullandık çok sevmişti kızım hiç kabızlık gaz yapmadı 6.5 ay kullandık şuan optipro kullanıyoruz ondan da memnunuz
papatya_17 arzu343437 biz de bebeğim 2 aylıkken başladık bu mamaya çok çok beğendik bebeğim aşırı gazlı bı bebekti hiç gaz yapmadı son 2 mamadir optiproya geçtik ama comfort kadar sevemedi oğlum o yüzden comforta geri döneceğiz
arzu343437 papatya_17 hip kullanıyoruz ama gazlı bir bebek mamanın da etkisi vardır. Optipro da kabizlik yaptı. Comfort inşallah fayda eder. Optipro ile comfort farkı ne acaba
Tazeanneyimbenn arzu343437 getirden ve migros sanal markette bulunuyor ben ordan temin ediyorum kapı kapı mama aramaktan bıktım çünkü
newmom23 arzu343437 sma comfort denediniz mi bende hipp kullanıyorm ama bebeğimde gaz ve kabızlık yaptı comforta geçmeyi düşünüyorum👍
nurrr126 arzu343437 canım gazlı bebek çok zor bilirim bize sadece biogaia iyi gelmişti ama 3 buçuk aydan sonra düzeliyor gazı kendi çıkarıyor
aminem3737 arzu343437 Ben hep trendyoldan aldım paket halinde ama şuna hippe geçtim oda en çok anne sütüne yakın Bi mama
dilaralicia Elimde 10 adet var. Bebeğime alerji yaptığı için değiştirmem gerekti. 270 tl den verebilirim
theblackvirgo arzu343437 am optiro kullanıyoruz netten al bence e bebekte var ama bizim sipariş hala gelemdi 3 hafta oldu eczaneden aldık ortada var rahatça bulabilirsiniz en iyilerinden bu mamalar anne sütüne yakın olanlar bunlar
arzu343437 newmom23 yok maalesef hala bulamadım eczaneye sorcam sonunda :) Hepsiburada da var ama güvenilir olur mu
arzu343437 newmom23 merhaba comfort u denedim canım. Gaz ve kabizlik yapmadı ancak bebeğim tadını pek beğenmedi sanırım yavaş yavaş içti ve birazını kustu :(. Devam ederse Hipp e dönerim suanlik böyle :)
elira arzu343437 2. Aydan beri sma comfort kullanıyoruz. 4 aylık olduk. Gaz ve kabızlık yapmadı. Kızımda severek içiyor. E bebekte stoklarda görünmüyor. Getir büyükte de çıkmıyor artık. En son markafarmadan söyledim. Orjinal ürün ve tarihleri 2025 di. 2 gün içinde elimde oldu.
arzu343437 elira Saolasin bende denedim iki gün oldu gaz ve kabizlik yapmadı ama bebeğim tadını sevmedi yavaş içti hemde biraz kustu denemeye devam edicem