Edacln35 genel cerraha gittiniz mi hiç ben gittim hep işte ne güzel sağım yap buzluğa at diyorlar ama sağım da arttırıyor dört gündür sağımı bıraktım soğuk komples yapıyorum biraz ağrılı bir süreç oluyor ama sanki biraz azalma var.benim bebeğimde iştahlı bir bebek değil emse zaten sorun olmicak ek gıdaya geç başlıcam bu yüzden bir de sizde de ağrı sızı iğne batması gibi oluyor mu