Göğüslerim aşırı süt üretiyor ve aşırı tazyikli geliyor ( hiperlaktasyon ) var malesef ne yapsam düzeltemedim.
Süt arttırıcı çay , ilaç vs hiçbir şey kullanmıyorum.
Su 1 litre içiyorum.
Kesinlikle sağım yapmıyorum makine ile ..
Emzirmeden önce el ile sağım yapıyorum.gögüslerime şuan korse kullanıyorum önerisi olan var mı ne yapmalıyım ya da neyi eksik yapıyorum