isabella Görümcem benim bebeğime para taktı şimdi kendi bebeği oldu eşim altın takicam diyor durumu olduğu halde takmadilar bizimki ben utanırım para takmaya diyor bende saldım sizde salın bende kendi yigeni ne takmak istiyorsa taksın
Elaattss yesim42 hediyelik düşük gramlı bilezik takabilirsiniz 5-6 gramlık bilezikler var uzak akrabağlarım takmıştı oradan biliyorum
yesim42 Elaattss o bileziklerde eğilme kırılma falan olur mu takarken şimdi çok ince olunca da öyle bir durum başımıza gelirse paramızla rezil olmayalım 😀
joyfulmom yesim42 ekonomik durumunuza bağlı sizi zorlamayacaksa eşinizin istediği olabilir. Ama zorlayacak ise ona göre alırsınız
yesim42 Kumpr aslında evet ben de öyle düşünüyorum fakat bir sürü yeğen var sırada birine taksak hepsine sonra bilezik takmak gerekecek. Bir de onların taktığı zaman bir bilezik bin 2 bin civarıydı . Şu an 12 binden aşağı bilezik yok maalesef
Avesila yesim42 Benim yeğenlerim evlense ben bilezik takmak isterim. Durumunuz müsaitse eğer uygun olanda bileziktir zaten bence.
Elaattss yesim42 evet biraz hassaslar 😂 bileğe kolay girmesi için ölçüsü büyük alırsınız hiç rezil olmazsınız bu zamanda kim kime altın götürüyor şükür etsinler 😄
Elaattss yesim42 kırılmaz5 yık önce ablamın nişanında babamlarda ablama 5 gramlık bilezik almıştı o yıllardır hala takıyor benimkiler düğün sonrası hemen gitti takamadım ama hala takıyor ablam bir sorun yok ☺️