Acemimommm kesinlikle önünü kesmeniz lazım tabi babanesi gelip sever veya siz gidersiniz ama iş yapmak için olsun dinlenmek için olsun babanesine vermeyin benim annemlerle babanemlerde aynı binada oturuyorlardı babanemi annem gibi görüyormusum orda kalmak için saatlerce agliyormusum annemle vakit geçirmek istemiyormusum hatta kardeşim doğduğunda 4 yaşındaymışım anneme demişim ki keşke sen olseydin babanem annem olsaydı 🤦 annemle 8 9 yaşına kadar yani ordan taşınana kadar aramızda hiç anne çocuk bağı olmadı hatırlıyorum o dönemleri