Kayınvalidemle aynı apartmanda oturuyoruz. Sürekli beraberiz ve bebeğimi sürekli kucağında gezdiriyor. Bebeğim benden çok ona düşkün. Şuan ayrılık kaygısı yaşıyor babası ve babannesi odadan çıktığında ağlıyor ben çıktığımda tepki bile vermiyor. Emziriyorumda bana karşı neden bu kadar tepkisiz kalıyor 😢 Bebeğimin bana daha düşkün olması için ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemeliyim fikir verir misiniz