dandinikoo hepimizin evinde kalorifer var çok kat kat giydiriyorsunuz kışın sizden 1 kat kalın yazın ise aynı giyinmesi gerekir ben evde kısa kollu ile geziyorum bazen askılıyla ve tüm kış boyunca sıfır kol zıbın üstüne uzun kollu ve tek pijama giydirdim hiç de hasta olmadı dışarı çıkarken de bu kıyafetlerin üstüne astronot montunu giydirdim sadece haziranda doğdu ilk 1 hafta sadece uzun kollu giydirmiştim sonra yaz bitene kadar kolsuz zıbınla durdu hep