dandinikoo bizde öyle olmustuk 😁gercejten kat kat sankş cocuk kısta kalmıs gibi goydırıyodum sonradan dank etti ıcıne zıbın ustune ince alt ust pijama corapsız ustunede ince bı battanıye tamamdır mis gibi sımdi ne isilik kaldı ne bısey bunuda soyle anladım bebegım grcelerı aglayarak uyanıyordu surekli esımde bu cocuk bunalıyor dedı sonra tek kata gecınce ne uyandı ne agladı cocugun yatısı bıle degıstı o kadar serbest rahat uyuyır sımdı 😊sizde öyle yapın 😊🤲🏼