Benim bebeğim de 2 ay 7 günlükten başladı bu red meselesi şu an 3 ay 3 günlüğüz aynı hala aynı 60cc zor içiyor . Son ay sadece 350 gr almış az dedi doktor . Bizde reflü olduğu için Aptamil ar kullanıyoruz , diğer marka reflü mamaları kusmasına engel olmadı hiç çünkü . Mama da değiştirmiyorum , emmeyi 2 aylıkken bıraktı almadı artık sütüm de yok .dün tahlil yapıldı idrar yolu enfeksiyonu çıktı . Doktor bundan dolayı sa yemiyor olabilir dedi , antibiyotik verdi , bugün sanki daha iyi en azımdan dili ile sadece 1 kez itti , bende zorlamıyorum. Doktor zorlarsan daha da kötü olur hiç almaz dedi, sık ve az besle dedi , dünden beri saat başı 30 cc veriyorum gerekirse , basende 60 yapıyorum 40 içiyor , yarım saat sonra ısıtıp veriyorum içiyor . Böyle yapacağım artık içsin de parça parça içsin