Nesne asl467_ merhaba beslenme uzmanını neler yaptı acaba? Bebeğimde doğduğundan beri beslenme sıkıntısı yaşıyorum hastalık vs yok çok şükür en son beslenme uzmanı bizi beslenme terapisine yönlendirdi duyu bütünleme çalışması yaptırın dedi ama ne derece işe yarar bilemedim açıkçası o yüzden gitmedim terapiye bir de terapi pahalı baya:/ siz nasıl ilerlediniz?
kanalize Asmiy bende böyle düşünüyorum artık yenidoğan gibi değiller zaten zorlayamıyoruz canı istediğinde yiyor ama çevreden hep bir baskı şunu ver ek gıda ver aç bırakma canımı bunlar sıkıyor
happy000 Asmiy Kilosu ayına göre iyi dediyse kendini üzme Senin mutlu olman daha önemli sen mutluysan bebeğinde mutlu ruhen doyurmak daha mühim 💙🤍 Geçmişte kendimde yaptım bu hatayı sonradan farkına vardım. Stres yapma sütün gitmez . Şuanda ek gıda reddi var .Zorlamıyorum avcunun içi kadar yese yeterli🤣
gamzeeeduru Asmiy merhaba hastalık atlattık çok şükür düzeldi hala çok iştahlı değil ama en azından kendi düzenine döndü çok şükür. Siz n’aptınız
asl467_ Nesne bugün gittik acile çünkü artık hiç bişey çare olmadı yine başka hastanelerde denedik şansımızı çinko verdiler bakalım
Nesne asl467_ anladım çok geçmiş olsun inşallah çare olur🙏🏻 çinkoyu tahlil yapıp mı verdiler? Bizim çinkomuza hiç bakılmadı acaba eksik olabilir mi bilmiyorum hiç
bsr426_ Asmiy 3 buçuk aylık meme reddiymis silikon uç ya da biberon kaynaklı benim bebeğim doğduğundan beridir uç ile beslendi mamayla da destekliyorum ama artık biberonu tutmuyor kaşıkla vermeye çalışıyorum onu da ağzında tutuyor sonra atıyor sessiz ve Los ortam deneyin ve ayakta hoplayıp pispislayarak veya yürüyerek verdim ben hep o şekilde biraz.iciyor ama kilo alımı hala yeterli değil.
Cennet__dg Asmiy aynısını bende yaşıyorum oğlum asla yemek istemiyor asla , Atak mı ne b.ksa artık bitirdi beni ya ,yemin ederim ne kadar zor bişey ,4,5 saat aç kalıyor zor bela 60ml yediriyorum kafayı yiyeceğim en sonunda
DefneGamze98 Asmiy canım benimde gögüsümü kabul etmiyordu silikon gögüs ucuyla emziriyorum onla cok iyi emiyo sende dene istersen
Asmiy DefneGamze98 ilklerde denemiştim çok gaz yutuyordu sonra sagıp vermeye başladım şuan tamamen kesildi sütüm yani sagdıgımda bir iki damla geliyor bende sagımı bıraktım malesef😔
mbctnnn Asmiy beslenme reddi yaşıyor olabilirsiniz ayakta besleyin evde gezerek besleyin bı sekidle tutacaktır uyuyorken veya uyanmak üzereyken besleyin