Mellllll14 doktor 2 cay kasigi ver dedi. Oda bugunlerde pek ise yaramiyor gibi 😞
nidan34 bu mamayı nasıl içirdiniz acaba benim kızım bunu da içmiyor
yellowmom8 biberona koyduk içti bizimki tadını mı sevmedi acaba
nidan34 çilekli aslında çok güzel tadı var ama içmiyo
yellowmom8 ara ara deneyin uykuluyken falan inşallah içer