Selam anneler. 10 aylık bebeğim var kilo almadığı için doktor raporlu mamaya başlatacak yarın. Mamanın ismini bilmiyorum ama sanırım fazla seçenek yok zaten. Bu mamalar ise yarar mı? Diğer mamalara benziyor mu tat açısından bebek sever mi ? Kullanıp memnun kalan var mı, birde ilaç yüzdesi çok çıkar dedi doktor. Ne kadar ödüyorsunuz?