Aryamlinamom asafylmz bizim de amipli dizanteri çıktı fakat süt alerjisiymis sulu mukuslu kaka vardı, eğer ateş ve diğer belirtiler yoksa alerji ile çok karistirilabiliyormuş
Aslaniopbenimicin asafylmz merhaba canım, oğlum 2 aylıkken oldu ay çok kötüydü sürekli ishal huzursuzluk kokulu tuvaleti falan. Doktora götürdüm gecede 10 bez alıyordum kakalı 🥹 1 hafta antibiyotik kullandık, 1. Günden fayda ett hemen geçt şükür
asafylmz @Aslaniopbenimicin bizim de bugün 2. Gün antibiyotik de biraz daha iyi ama hala ishali var 😰
Aslaniopbenimicin asafylmz evet kuşum bi anda geçmiyor hafifleye hafifleye geçiyor. Su vermemizi söyledi doktorumuz antibiyotikten sonra ayrıca sürekli ishal olduğu için vücudu susuz kalıyormuş. Acil şifalar dilerim ben karnına sıcak su da koymustum bolca da yıkadım sıcağıyla o da iyi geldi