sleepnessnami tombikinannesi eve geldiğimde elimle masaj yapıyorum ama pek sevmiyor elini ağzına sokmamdan kendi kurcalıyor genelde inşallah çıkar bir an önce
sinoli sleepnessnami Oyy gamzeleri mi var bu minnoşun maşallah gülüşü hiç solmasın, benim kızım ilk yan kesicileri çıkardı🫣 bir hafta sürmez çıkar gibi 2 haftaya hepsi çıkmış olur biraz zor oluyor biz çok zorlandık benimki en zorundan başladı😍
sleepnessnami sinoli evet gamzeli biraz🩷 inşallah çıkar bazen ağlıyor hiç yoktan yere gece ağlayarak kalkıyor demekki çok ağrıyor 4ü birden gelecekse
sinoli sleepnessnami Maalesef benim kızım geç çıkardı 11 aylıkken başladı, 13 aylıkken bitirdi hepsini art arda çıkardı çok zordu. Allah yardımcınız olsun🙏🏼
shrhyt sleepnessnami 1 hafta uykusuz gece sonra toparlarsiniz merak etmeyin. Sürekli karanfilli zeytinyağı sürün. Gece yatmadan calpol verdim ben rahatlasın ağrısı gitsin diye. Kolay değil bizim dışımızda agriyinca neler çekiyoruz. Etin içinden çıkıyor onlar için daha zor
sleepnessnami shrhyt evet ben de bu dediklerinizi yapıyorum. Bir dinlediğim doktor şey demişti siz dişi çıktığı anda bitti sanıyorsunuz ama diş bir süreç ve bütün bir damağı yararak çıkıyor yani süreç çok uzun o yüzden çıkana kadar rahatlama yok sanırım
shrhyt sleepnessnami 2 yasa kadar fenalardayiz dis konusunda sonra da 2 yaş tipleri derken bence 3 yasa rahatlarız
sleepnessnami sinoli maşallah geç olmuş ama kısa sürmüş bizimki 7 aylıkken başladı şu anda bir yaşında sanırım bizimki 2 yaşı bulur da geçer de biraz geç çıkarıyor gibi
guldef sinoli bizde diş dönemindeyiz ve tutmuyor biberonu tutsa bile yarı olmadan bırakıyor reddediyor o yüzden sormuştum