sleepnessnami Kızlar görselde üst ön dişler biri patladı biri patlayacak. Peki o yandaki şişlikler bundan dolayı mı yoksa yan kesiciler de mi çıkıyor.
Karakiz22 sleepnessnami yaa cok tatlı maşşalah bizde daha dişler yok bir şey yazamadım burdakilerde kaos yoksa pek cevab vermezler
sinoli sleepnessnami Oyy gamzeleri mi var bu minnoşun maşallah gülüşü hiç solmasın, benim kızım ilk yan kesicileri çıkardı🫣 bir hafta sürmez çıkar gibi 2 haftaya hepsi çıkmış olur biraz zor oluyor biz çok zorlandık benimki en zorundan başladı😍
tombikinannesi sleepnessnami soldaki. Diğer yanlar belki iki hafta sonraya patlayabilir kaşıyıcıyla kaşıyın bol bol
sleepnessnami Karakiz22 🙈 evet ama sabah beri emoji atıp duruyorum üste çıksın diye görülmedi sanırım
sleepnessnami tombikinannesi eve geldiğimde elimle masaj yapıyorum ama pek sevmiyor elini ağzına sokmamdan kendi kurcalıyor genelde inşallah çıkar bir an önce