esractl biz iki uyku yaparken gece uykusuna cok gec geciyodu 12 1 civarı uyurdu su 2 gundur erken yatıyo aslında yine erken yatıyodu babası bazen 10 da geliyo o eve geldimi uyanırdı 9 bucukta uyuturdum mesela babası gelince uyanmasın diye yine uyanırdı biz yatana kadar oda ayakta olurdu 2 gundur uyanmıyo