Filizak Scs4108 yatakodasında ayagımda babası içerde mutfagın ışıgını açıyor klik benimki hopluyo 😂😂 arada en az 15 metre var düşünsene 😂
Masall_dyg Filizak bende dogdugundan beri hep seste uyuttum. Televizyon hep acik kalirdi. Ya da muzik acardim ama 3. aydan sonra televizyon acik olunca devamli ona bakmak istiyor ya da ufacik bi ses duysun sesin geldigi yone bakiyor ne yapcam bilemedim.
Filizak Masall_dyg al benden de o kadar hemen tv ye dönüyor diyorum eve insanları doldurayım bol bol konuşalım 😂😂
MinikCilek Filizak valla çözüm olmıcak valla bak uyumamaya devam delircem ya😂 yataga koycam yerine bacagım çıtlıyo hemen dikiyo gözleri😂
Masall_dyg Filizak valla bizim arkadaslar falan hep gelir ya da ben onlara giderim onlarinda cocuklari var. Bu seferde hic uyumuyor 😂😂 biz konusunca o da bizi dinleyecek illa 🤣 bu satten sonra alisir mi bilemem ama insallah degisir yaa
MinikCilek Filizak valla zor ki ne zor 9 da yattı 11 de kalktı bu saate kadar ugrastım ama asla uyumadı yatagına koydum valla dedim uyumuyosanda sen bilirsin😂 sesi cıkmıyor ama uyumuyodur net😂
Filizak MinikCilek ben de şimdi koydum 11.30 dan beri uğraşıyorum demin yine ağladı baktım uyuyor uyanır korkusuylada yatmak istemiyorum 😂😂
Filizak Scs4108 hiç sorma benim de iyi duyar öğretmenim ben sınıfta en arkada söyleneni bile duyarım çocuklar hocam yok artık ya derdi keşke bana çekmeseydi bu kdr ben de uyanırım en ufak seste 😂
Defnedilan34 Deletedmom388 kız yemek yedik alt tarafı iki tabak var onları makineye koycam yanından kalkıp odadan çıkınca basiyo çığlığı saat 10dan beri iki tabağı koyamadım makineye bıraktım en son yattım 😂😂😂
Hsynsedefcbn Filizak sanırım hep sessiz ortamda uyumuş bide uyurken siz ses çıkarmamak için uğraşmışsınız o da alışmıştır uyuturken ses açın tv müzik vs uyurken de devam etsin o şekilde alıştırabilirsin
Hsynsedefcbn Filizak benim çocuk sesli ortamda uyuduysa uyurkende umursamıyor sessiz ortamda uyuttuysam yürüme sesime uyanıyor genelde çamaşır makinesini çaliitıtır onun sesinde uyıtuyorum veya tv iyi oluyor
Filizak Hsynsedefcbn açtık bugün valla biz de konuşuyoruz alışsın diye yoksa hemen uyanıyor yordu bizi