Filizak Ben de öyleyim ama mesela tv izlerken uyutuyorum,telefonda konuşuyorum falan hiç uyanmıyor ama eğer sessizce uyutmuş olursam tabi mutlaka sese kalkıyor.. Ben doğduğundan beri genellikle bebeğim uyurken evi süpürdüm,biraz alıştırdım,şimdi çıt sesi gelse uyanıyor ama süpürge sesine kapı kapalı olunca hiç tepki bile vermeden devam ediyor uykusuna..Dışarı çıktığımızda da sese alışık olduğundan mışıl mışıl uyur çoğu zaman.Bence hafif sesli ortamda uyutmayı deneyebilirsiniz yavaş yavaş o da seslere alışmış olur.Kızımda işe yaradı inşallah sizde de yarar.