tosbikannesi6 neyi gerekçe gösterdi mesela . Bi avukata danışın. Sonuçta hakkınız . Ben durumu çok çok iyi olup özel gereksinimli çocuğu olduğu için bakım parası vs alma hakkı olup kendi istediğiyle almayan insanlar tanıyorum .. eşinizin 27 bin tl maaşı için neden vermesinler üstelik kiradasınız . Allah mecbur da etmesin bu paralara eksikliğini de vermesin çocuğunuza başka bi eğitim kurs bisey aldırıp gelişimini desteklersiniz ihtiyacınız olmasa bile . Bu arada eski postlarınızdan biliyorum sizi kesin tanı almış .. tekrarlayan hareketleri isme duyarsızlığı var mıydı . Ben otizmin bu kadar yaygın olduğuna inanmak istemiyorum sanki birileri kendilerine ekmek kapısı olsun diye yapıyo. Arkadaşımın eşinin yeğenine yıllarca otizm dendi sonra değilmiş denip raporu iptal edildi . Aileyi psikolojik maddi her anlamda mahvettiler . Aynı şekilde çocuğu da .