Kızlar şimdi oğlum rehabilitasyona başladı. Raporu çıktı bakıcı maaşı alıcaksınız dendi. Benm eşim de hastanede personel. 27 bin maaş alıyor. Bugün gittik ve para alamazsınız dediler. Sorum şu bakıcı parasını ben alacağım için eşimin maaşı ya da ailesi vs. Bunlarla bir ilişkisi var mı? Kayınpederime kadar sordular. Rehabilitasyondakiler hayır anne müracaat ettiği için o para annenin ve çocuğun baba ile ilgisi yok dediler sosyal hizmet ise ypk dedi. Başına gelen var mı