Ayazinannesiiii Bende 30 kasımda 32+4 te su azalmasından dolayı acil sezeryana alındım rast gele gittigim acikde fark edilip dogumdan iki gün önce fark edilip ciğer geliştirici ignesi vuruldu , dogumdan sonra 15 gün yogunbakımda makineye bağlı kaldı süt sağdım bol bol götürdüm 2 kg dogdu 1.945e düştü kilosu , şuan cok iyi 15. gün eve geldi hijyene cok dikkat ediyorum misafie kabul etmiyorum ve bol bol ona sarılıp sevip emziriyorum onlar çok güçlü inşallah sağlıkla kavuşur yavrusuna 🙏🏼