Ayazinannesiiii Meraba arkadaşlar. Dün ablamın bebeğim oldu anne karnında gelisimi durduğu için erken almak zorunda kalındı . Küvezde şuanda çok minik melegimiz bol bol dua eder misiniz. 🤲
nazo58 Ayazinannesiiii Allah sağlıkla sihhatle evinize dönmeyi nasip etsin.. ama üzülmeyin.. benim bi akrabam 6 aylık yaptı doğum.. görmeniz lazımdı küçücük parmak bebek misali.. 3 aya yakın kaldı kuvozde atlattilar şükür sağlıklı sıhhatli 8-9 yaşında şimdi 😊 Allah büyük.. toparlar kuzucuk da seni beni beğenmez 😊 öyle derler ya... küçüğüM ya onlar daha dirayetli oluyor merak etmeyin. Bol dua 👐💜
Ayazinannesiiii Scs4108 36 haftalık doğdu ama gelişimi durduğu için 6 hafta öndeymiş yani 30 haftalık gibi 😔1750 kilosu
Scs4108 Ayazinannesiiii içinizi ferah tutun 400 gramlık bebeleri bile yaşatıyor doktorlarımız inşallah tez zamanda kucağına alır bebeğini
Sultanas Ayazinannesiiii canim bi kere bebek pramature değil 9 aylik doğmuş ama haftasini doldurmamis benim kizimda 36+3 te doğdu ve 1920 grm doğdu benim kizimda da gelişim geriliği vardı kuvezde kaldi 11 gün emme refleksi gelissin diye tuttular korkmayin ins sağlıklı bir şekilde çıkar
Msd Ayazinannesiiii bende dört ay önce erken doğum yaptım 31 haftada gelmek istedi 34 e kadar kendi isteğimle durdum ve sonunda doğum hiç korkmayın çok güçlü oluyor prematüre bebekler
Msd Ayazinannesiiii ablam 13 sene önce beş ayından sonra gelişmeyen 930gr doğum yaptı bir ay yattı çıktı allah çok büyük hiç bir şey olmaz
Ayazinannesiiii Msd Allah ım sağlık versin hepimizin yavrusuna . Inşallah bizim kuzumuzda sağlıcakla çıkar 🤲