Yesimu size tecrübeme dayanarak söyleyeyim,asla hiçbir gaz damlası işe yaramıyor. Maalesef bir süre sonra (3,5aylıkken bitti bizde) bitecek o zamana kadar devam. Ama kilo almadığını düşünme doktor ne dedi. Kakası gün içinde varsa illaki besleniyordur. Zaten az almışsa doktor öneride bulunur. Hiç üzülmeyin bu süreçlerden geçiyor bazen bebekler. Dünyanın en kötü-zor sürecini yaşıyormuş gibi hissediyor anne ama geçecek🤗 kontrolünüzde olacak şekilde yüz üstü yatırın sırtına masaj yapın biraz rahatlatır onu..geçmiş olsun