Yesimu tam gazdan olmayabilir sütünüz tazyikli mi diye soracaktım, tazyikli geldiğinde anlattığınız gibi ememiyor boğulacak gibi oluyor çünkü bebekler. Emzirmeye başlamadan biraz elle sağım yapıp tazyiği azaltmaya çalışın ayrıca makas tutuşunu ve yatarak emzirmeyi deneyin belki gazdan değil tazyikten dolayı ememiyordur. Makineyle sağım yapmayın ve süt arttırıcı takviyelerle ara verin bebek zamanla alışır ve sütünüz de orantılı gelir inşAllah 🙏🏻 gaz için de sürekli ı love you masajını yapın karnı sert oldukça bekletmeden yapın sonra da çok dikkat ederek ayaklarını karnına doğru itin gazı o esnada çıkabilir. Emzirmeden sonra mide gazını mutlaka çıkarın bağırsaklara gitmesin.