Biprensannesig lojman tam bölge hastanesinin karşısında ama çarşı merkezine biraz uzak malesef.. fakat lojmanın içi çok çok büyük park, anaokulu, kantin, futbol sahası, oturma alanlari herşey var. Yazları mangal yakıp semaver demleyenlerle dolu çok hoş.. dediğim gibi tek sıkıntısı çarşıya biraz uzak olması ama kiraları göz önüne alırsak sorun olacak bir durum değil bence lojmanın içinde yeterli gelir. 3 katlı apartmanlari evlerin içi küçük ama idare edilebilir. Sormak istediğiniz farklı birşey varsa anlatayım