Biprensannesig memur olarak Van’da yaşadım. Her imkanı var doğunun parisi dedikleri kadar var hiç pişman olmazsınız. Tabi bunları merkez için söyledim. İpekyolu,Tuşba gibi merkezi kesimler. Van Özalp derseniz bambaşka bir dünya. Edremit çok güzel bir ilçe gibi