Evet niyet ettim diyet etmeye fjsjjfsn dün aksamdan beri hep sekersiz çay icmeye başladım ve bunu fırsata çevirerek aralıklı oruca başlamaya karar verdim . İlk ilarak aldığım bir çay var onu içtim. Yarım saat kadar sonra da sirkeli su içtim . O süreçte evi falanda toparladım . Sonra Sabah kahvaltimda çeyrek ekmek(yemezsem acikirim o yüzden yemem lazım ) , 5 6 adet zeytin ,bir üçgen peynir, 1 tatlı kaşığı fındık ezmesi ,roka ve 2 haşlanmış yumurta yedim.
Daha önce hiç şekersiz çay icemezdim bence benm kilo vermememdeki en büyük etken şeker ve çayın yanına hep bseyler yemem 🫤 o sorunları asarsam kilo vereceğime inanıyorum cnku normal de de akşam yemeklerinde ekmek yemek gibi bir huyum yok . Kahvaltıda da max yarım ekmek yerim. Porsyonlarim da çok açsam Max 1,5 tabak şeklinde oluyor . Ama çayda şeker kahvede şeker ki ben cayida çok tuketirim . Ve bunların yanında da hep tatlı veya tuzlu şeyler yerim boş çay içemiyorum ama bugünden itibaren hep boş yada kuruyemisle gecistirmeye calisicam . Onun dışında kızımın uyuduğu saatlerde de Leslie yapmaya karar verdim çoğu ksii etkisini görüyor umarım bende görürüm . Ya Allah bismillah diyim djdjfjdj