Neslimmmmm reyreylo ilk defa duyuyorum anne sütünü kesilmesi gerektiğini aksine daha çok emzirilir. genelde anne ve bebeğin kan grubu farklı olunca olurmuş benim ikinci oğlumda vardı 2 ay sürdü.Tahliller temiz çıktı bol bol emzir kesme sakın demişti doktorumuz.Bide bi tavsiye güneşli havada bebeği bi yarım saat güneşe tutun güneş geçiriyor sarılığı bizim öle geçmişti.
reyreylo Neslimmmmm ek olarak mama takviyesi yaptınız mı peki acaba? Güneş kovalıyorum ben de valla kışa denk gelmesi kötü oldu
reyreylo busra170823 sağlık olsun bebeğiniz iyiyse sağlıklıysa çok da düşünüp kendinizi üzmeye gerek yok bence bir sürü çocuk sadece mamayla büyüyor bir süre de olsa anne sütü verebilmişsiniz siz en azından
Neslimmmmm reyreylo ben mama vermedim emzirmeye devam ettim bolca doktorumda öle sölemişti.bide yazın doğmuştu benim oğlum o yönden şansım vardı.şuan havalar güzel gidiyor güneş gördükçe değerlendirin.Endişe etmeyin zaten kendiliğinden geçiyor kilosuna falan etki etmiyor anne sütü sarılığı kilo almaya devam ediyor çünkü bol bol emziirin sizde
busrayildiz1610 reyreylo ne demek,korkmayın mama takviyesi doktor dilerse verin,kaşık biberonla verin,ebebekte var,biberon onların kolayına geliyor ve meme reddine öyle başlıyorlar❤️kaşık biberonla ret yapmıyorlar
esrasnl reyreylo emzirme destek yöntemi EDS ile bebek memede iken mama takviyesi yapmayı deneyebilirsiniz. Mama ile sarılık daha kısa sürede gidiyor diye duymuştum
yunusss Emzirmeyi kesmiyor anne sütü vermeyince rengi açılıyor mu diye bakılıyor ben de yaşadım aynısını hatta mama verince kabiz oldu zor attik acile yine kendimizi 2 gün ya da 3 gün sonra emzirmeye devam ediliyor
Biranne1bebek reyreylo yok sarılık için mama kullanmadık 4 buçuk aylıkken sütüm azaldı o zaman başladık mamaya
edolokko97 busrayildiz1610 ne zaman gecti tamamen ve testlerde temizdir insalah bizden de bir suru sey istediler sonuc bekliuoruz
busrayildiz1610 edolokko97 40 ı çıktıktan sonra geçti sarılığı. Doktorumuz tedbir amaçlı istedi testler güzeldi,anne sütünden kaynaklıydı benimki.