Bebeğim şu an 40 günlük ve bizde aynı durumdan muzdaribiz. Ama gözlerinde ve cildinden gözle görülür azalma oldu,düşüşten yükselişe geçti 3.kontrolümüzde doktorumuz özel kan tahlili ve idrar testi istedi, yaptırdık. Büyük ihtimalle Anne sütü sarılığı dedi, kilo artış eğiliminde,bebeğin kaka rengi sarı-turuncu arasıysa anne sütü sarılığıdır dedi,sık sık emzirdim yine de.Eğer bebeğin sizi unutmasını istemiyorsanız kaşık biberon almalısınız, bebeğim yeni doğduğunda doğum çantamda özellikle kaşık biberon getirdim sırf beni reddetmesin diye ve çok güzel mama aldı onunla beni de emdi aynı zamanda🤍Hala çıkmayan değerlerimiz var ama altında yatan şeyi araştırabiliyorlar, bu dönemde de bir çok tanıdığımın başına da gelmiş,öğrenmiş oldum. Stres yapmayın sizde zamanla geçecektir🤍