Aslananne1 Aysegullllalperen bnde 2 aydır diyetteyim 10 kilo verdim şu 3 gündür de aralıklı oruca başladım dogum kilolarimi verdim şimdi 10 kilo fazlam kaldi 72 kiloyum bi 60 olsam yeter
aybikreis prenses_annesi__ Benim nasıl iştahla yemek yemeyi seven biri olduğumu görseniz bu Aybik yapıyosa ben de yaparım dersiniz. İnanınca oluyor, biraz sabretmek lazım. Kolay değil evet ama imkansız değil
aybikreis Aslananne1 kişisel yapılıyor 4te 6da 8de net değil ki. Ben tek öğün yapıyorum 13ten 13e 24 saat sürüyor. Dayanılmayacak durum yok
aybikreis Aslananne1 Alışılıyor zamanla. 1den beri açım şu an vücudum yemek istemiyor. Sabah kahvaltı da istemiyor süre uzuyor haliyle. Her gün 10 dk 15 dk uzatınca 20/4 yapılabilir
aybikreis Aysegullllalperen 10 gün var 2 kilo verilebilir. Ben de bayrama kadar 5 kilo hedefliyorum, yavaş ve kalıcı veriyorum
Aysegullllalperen aybikreis Ramazandada veririm , biraz ac kalarak bayrama kadar 7 kilo versem bile yeter ya
MerveAkty Aslananne1 yo yanlış yönlendirmiyorum . Ben o şekilde yapıyorum tek öğün beslenerek yapan da var . 16/8 bana ise yaramadı 18/6 ise yaradı. Herkesin bünyesi farklı