prenses_annesi__ Açlık süresini uzun tutuyorsunuz. Bir saatte yeme işlemi bitiriyorsunuz ağzınıza bir lokma atmıyorsunuz ki vücut her şeyi sindirdiler sıra depoları kullanmaya gelsin. Kahvaltı ara öğün akşam yemeği yapıyorsunuz diyelim, 18de yemek bitti, ertesi sabah kahvaltıyada kadar sadece şekersiz çaylar, soda, şu gibi şeyler tüketebilitsiniz. Aç kalıyorsunuz yani