turuncuelma ben de önce spinal anestezi niyetiyle girdim, fazla panik yaptım acı hissetmiyordum ama karnımı yırtıyor gibi çekiştirmeleri çok hissettim ağrıyordu. En son ne kadar bağırdıysam dayanamadılar damardan da anestezi uyguladılar 🥲 demek çift anestezi aldığımızdan mıymış o lanet baş ağrısı, bir hafta başımı kaldıramamıştım beynim uyuşmuştu zonklamadan