Kızlar gece gece aklıma düştü illaki bileniniz vardır diye sorayım dedim gerçi 21 ay geçti üstünden ama olsun jsjs
Ben sezeryanı zorunlu oldum ve aşırı korkuyordum verildi su bitince( amniyon sıvısı) ,bebekte makat geliş olunca acil olarak alındı bebeğim. Belden uyuşturdular ama okuduğum hikayelerden ötürü “ Hala hissediyorum sakın başlamayın ” Diye ortalığı yıkıyorum sürekli ayağımı hareket ettiriyorum falan görsünler diye. Neyse doktor geldi ben susmayınca ( ağlayıp nolur yapmayın) cart curt o sırada anestezi uzmanı sana bunu yapmak istemiyorum çok konuşuyosun dedi bende susmayınca bir şey koklattı bana ben gittim. Uyanınca dikiş işlemi bitmiş ve başımda sohbet ederlerken buldum. Şimdi merak ettiğim şu bana ne koklatıldı acaba? Genel anestezi olan arkadaşlar bilirler diye düşünüyorum Acaba diyorum bana o an bide genel anestezi mi verildi