Sarikuzumalp Aminn çook teşekkür ederim Rabbim sabrını veriyor bir şekilde zorda olsa. şükür sağlığımız yerinde. Kreş maalesef yok. Çok istedim dediğiniz gibi hem onlar için hem kendim için ama fiyatlar çok yüksek geldi ikisi birlikte yorar beni. Oyun grubu araştırdım oda haftada 2 gün 1 saat çok az git gel yaptığıma değmeyecek. Bilmiyorum ne yapacağım pedagog düşündüm neden bu kadar ağlıyorlar sebep ne diye? Birde yüzme yada başka bir spor dalı araştırıyorum bakalım inşallah geçer bu günler sakin kalabilmek için antidepresan kullanıyorum fayda etmiyor. Yazsam çookk uzun olur ben onları üzmek, kızmak, bağırmak için doğurmadım. O kadar çok seviyorum ki her anne evladını sever ama nedense bilmiyorum ben şu dönemler sanki mecburiyetten bakıyorum gibi hissediyorum. Bu şekilde düşünmek bile beni üzüyor. Onlar benim herşeyim ölürüm onlara büyümeye hayatlarını tanımaya çalışıyorlar ama ben neden bu kadar çaresiz kaldım bilmiyorum kusura bakmayın uzun oldu hakkınızı helal edin lütfen 🙏🏻