Herkese iyi geceler güzel annelerim. Benim 3 ay sonra 4 yaşına girecek iki zıpır kızım var. Şu son 1 aydır o kadar bunaldım o kadar bıktım ki…. Sürekli bir ağlama herşeye ama herşeye aralarında rekabet var sürekli bir kavga büyüdükçe rahatlarım dedim ama daha beter oldu sanki. Konuşuyorum olmuyor, susuyorum olmuyor, kızıyorum olmuyor ne yapayım bennn. Pedegog veya psikologa götüreyim mi çok çaresiz kaldım bu ikizlerle çok üzülüyorum ama artık hiçbir şey içimden gelmiyor bakmak istemiyorum bazen bu durumu yaşayan varmı? Sizler neler yapıyorsunuz??