Parmak kenarlarını kazıması hakkında kendimden örnek vereceğim.Ben ilkokula giderken annem işe başladı.Çocuk aklımla ben kendimi çok yalnız hissedip stress yapmıştım ve parmak kenarlarımı kopartmaya başladım,sonra tırnak yemeye.35 yaşındayım tırnak yemeyi acı ojeyle bıraktım ama hala stressli anlarımda parmak kenarlarımı kopartıp yara yapıyorum,basit birşey gibi gözüksede sonradan insanı rahatsız ediyor. elimde değil alışkanlık olmuş.Lütfen onu bir şekilde bıraktırmaya çalışın.Bu konuda eğitim almış insanlar size yol gösterecektir.Çocuğunuz bayağı bir stress yaşıyor.Sizde farkındasınız zaten.Allah yardımcınız olsun.