Herkese iyi akşamlar
Sorunumuz şu oğlum 5 yaşına girmek üzere son 4-5 aydır çok içine kapandı.
Geçen yıl kardeşi oldu çok mutluydu hiçbir sorunumuz yoktu. Neyse eylülde okula başladı 2 ay okula gitti çok da sevdi okulunu arkadaşlarını ama ev sahibi bizi alelacele evden çıkarınca başka bir semte taşındık. Devlet okullarında kontenjan dolmuştu yakınımızda kreşler var ama ücretleri bizi çok aştığı için gönderemedik, çok üzüldü hep okulunu çok özlediğini söylüyor. Eski evimizi de çok özlüyor oraya geri taşınalım diyor.
Gurbette olduğum için yakınımda eş dost akraba hiç kimse yok, konu komşuda görmedik. Oğlum iyice içine kapandı ve kardeşine sardı sürekli vurmalar zarar vermeler falan tek bırakıp tuvalete bile gidemez duruma geldik. Eşimin de işleri yoğun sabah çıkıp gece 12 den önce eve gelmiyor o yüzden dışarı da çıkamıyoruz hiç. Çok bunalınca memlekete bi tur atalım dedik, 2 hafta oluyor buraya geleli ama oğlum hiç kimseyle konuşmuyor biri konuşunca cevap bile vermiyor. Benle konuşunca da o kadar sessiz konuşuyor ki hiç birşey anlamıyorum. Çok üzülüyorum bu duruma her gören laf ediyor bu çocuk neden böyle oldu diye. Son bir haftadır parmaklarının kenarını kazımaya başladı sürekli onla uğraşıyor. Elimden geldiğince ilgileniyorum oyun parklarına götürüyorum ama yok orda bile kesinlikle kimseyle konuşmuyor. Ne yapabilirim bilmiyorum lütfen bana akıl verin çok kafama takmaya başladım, şuan bunu yazarken bile gözlerim dolu dolu.