Nobodyyy111 Aleyunll ben de koydum hiçbir şey olmadı valla. Ben çok rahat bir anneyim galiba 😅Ama cidden öbür türlü tuzsuz tatsız verdiğim hiçbir şeyi yemiyor bizim yediklerimizden yiyor bebekte olsa onun da bi ağız tadı var diye düşünüyorum
Aleyunll Nobodyyy111 haklısınız tabi benimde bazem içim gidiyor ama yapacak birşey yok azıcık böyle ilerleyecek minikler ☺️
Aleyunll belom hahahah yanlış anlamışım kusura bakmayın 🤭😅 ayrıca bazen yutamıyor pütürlü şeyleri öğürüyor bu durumda beni her seferinde korkutuyor
Umisko Ben tadımda vermiştim iyice tiftikleyip , akıntı yaşamadık ama adaya sonra vermedim kuzu kıyma veriyorum balık veriyorum tavuğa hiç güvenmiyorum