Dildeniz merhaba dün acile gittik eşimin gelmesini bekledim kaka tahlili yaptılar ama sonuçlar üç güne anca çıkar dendi. Burası çok sıkıntılı acil doktoru da pek bişey bilmiyordu hastanenin çocuk doktoruyla konuştu Pazartesi kendi görecek. Bugun yine biraz beyaz kakayla birlikte sarı renk kaka vardı bezde 🤷🏼♀️